WEBVTT 00:03.000 --> 00:42.189 Lasanya vegetariana Sense Gluten. Schär ens porta una recepta per poder gaudir del sabor de la millor lasanya sense gluten i vegetariana.. Recepta : Per acompanyar la lasanya vegetariana sense gluten de Schär : 1 grapat de fulles d'alfàbrega o 1 grapat de julivert 1 grapat de tomàquets cherry una mica d'oli d'oliva SENSE GLUTEN, SENSE FRUITS SECS AFEGITS, SENSE CIVADA AFEGIDA, SENSE SÈSAM AFEGIT, SENSE SOJA AFEGIDA, SENSE LLEVAT AFEGIT, SENSE OLI DE PALMA, SENSE BLAT, VEGETARIÀ 00:42.189 --> 00:46.339 Temps de preparació: 45 minuts 00:46.339 --> 00:50.319 Temps de cocció: 1 hora i 10 minuts 00:50.319 --> 00:55.459 Temps empleat: 1 hora i 55 minuts 00:55.459 --> 00:58.629 Número de comensals: 6 00:58.629 --> 01:01.869 Temporada de l'any: Tot l'any 01:01.869 --> 01:04.989 Dificultat: molt fàcil 01:04.989 --> 01:09.310 Tipus de cuina: Mediterrània, Italiana 01:09.310 --> 01:15.019 Categoria del plat: Plat principal, dinar, sopar 01:15.019 --> 01:16.869 Ingredients 01:16.869 --> 01:19.339 9 fulles de lasanya 01:19.339 --> 01:21.279 1 ceba 01:21.279 --> 01:23.749 2 Alls 01:23.749 --> 01:26.289 100 g de pastanaga 01:26.289 --> 01:28.709 2 tiges d´api 01:28.709 --> 01:32.239 5 cda. d'oli d'oliva 01:32.239 --> 01:35.170 800 g de polpa de tomàquet 01:35.170 --> 01:38.409 150 ml d'aigua 01:38.409 --> 01:41.239 2 cdta. de sal 01:41.239 --> 01:45.009 2 cda. de vinagre balsàmic 01:45.009 --> 01:47.769 2 cda. de sucre 01:47.769 --> 01:50.530 500 g d'albergínies 01:50.530 --> 01:53.650 150 g de mozzarella 01:53.650 --> 01:56.700 1 grapat de fulles d'alfàbrega 01:56.700 --> 01:58.280 Passes 01:58.280 --> 02:07.060 Piqueu la ceba, les dents d'all i les tiges d'api. Tritureu la pastanaga. 02:07.060 --> 02:14.280 Escalfeu 2 cullerades d'oli d'oliva en una olla. 02:14.280 --> 02:24.170 Cuineu la ceba, l'api, la pastanaga ratllada i l'all durant 15 minuts a foc mitjà. 02:24.170 --> 02:31.900 Afegir-hi el tomàquet triturat, l'aigua i la sal. 02:31.900 --> 02:38.909 Condimentar amb vinagre balsàmic i sucre. 02:38.909 --> 02:46.419 Escalfar el forn a 200 °C. 02:46.419 --> 02:56.979 Tallar les albergínies a les galledes, escampar-hi 3 cullerades d'oli d'oliva i rostir durant 25 minuts. 02:56.979 --> 03:09.269 Afegir les albergínies a la salsa. Cuinar a foc lent durant 15-20 minuts. Afegir aigua si cal. 03:09.269 --> 03:28.399 Preparar la lasanya: fer una quarta part de la salsa en una safata de forn. Cobrir amb 3 làmines de lasanya. Repetir-ho dues vegades més. Afegir una mica de formatge mozzarella en altres 2 capes. Acabar amb una capa de salsa. 03:28.399 --> 03:40.259 Enfornar la lasanya de 45 a 55 minuts. A la meitat, afegir una mica de mozzarella damunt de la lasanya. 03:40.259 --> 03:48.879 Serviu-les amb herbes, tomàquets cherry. Escampar-hi oli d'oliva. 03:48.879 --> 03:57.259 Una recepta de . Schär. a biofarma punt es